just around the corner of the block







Söta pärlor vi har här alltså. Dock bara en liten skara av min lilla samling. Ibland kan det vara väldigt smart att jag sparat dessa. Hade faktiskt tänkt att börja pärla lite smått snart (vilket kan bli i morgon pg.a allt plugg). Ni vet tunna armband. Det kan ju sitta fint. Lite ringar med, stora också, det skadar ju aldrig. Sötvattenspärlor har jag massor av. Fina, därför måste jag göra de fint. Gud nåde om de inte blir de. Jag visa er när jag är klar, I guess.

Kommentarer
Postat av: julia

kan inte du göra ett armband åt mig (:? SAKNAR DIG !

2008-11-27 @ 00:09:17
Postat av: Johanna

jag gjorde jämt armband förut ;) får nog ta och köpa hem lite pärlor!

2008-11-27 @ 18:09:27
URL: http://jossehannaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag gjorde jämt armband förut ;) får nog ta och köpa hem lite pärlor!

2008-11-27 @ 18:09:55
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0