i picked the games, I set up rules alone








Lite drogade bilder, I know...

Idag har skolan flytit på som vanligt. Hallelujah säger jag för att jag fick rätt många poäng över g-gränsen på matteprovet vi fick tillbaka idag. Tack gode gud. Mitt pluggande lönade sig.
Efter skolan så hade vi nästan lite som en gammal klassträff. Jag och Carro mötte Victor på vägen hem, usch vad den ungen är saknad! Man får ju nästan abstinens efter honom. Sedan kom även Axel förbitippande för lite prat. Så där mitt i stan samlades 4 av oss från gamla klassen. Det var mys. Lite senare blev det fika och lite andra ärenden på stan och nu sitter jag här. Risgrynsgröt nästa.. Gott!

Kommentarer
Postat av: manke

börjar bli lite mycket ego pics ny va hanna.

oc

2008-11-24 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0