en familjesak

Sångstuga har de varit hemma hos mig de senaste dagarna. Syster har börjat tralla på gitarren, lillebror också. Pappa med, igen, han har väl fått upp ögonen för de några år efter hans lilla tid, han har även gjort massa skivor till mig som jag lyssnar på hela tiden, sen sjunger ju jag också stup i kvarten och inte nog med de så sjunger och spelar ju Gabbe likaså när han är här. Så ja, musikstuga kanske är rätta ordet här hemma just nu!


Pappa när vi hade lite "lektion" ;)

Sen kom min bebis igår kväll och vi hyrde film, gick och åt och myste!

Kommentarer
Postat av: Bella

Det blev jätte snyggt med nya designen. Många fina och häeliga bilder som vissar vem du är :) Ha en bra söndag!

2008-11-23 @ 15:02:22
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0