det går inte att tröttna

Sitter just nu nedkrypen i sängen med datorn i högsta hugg. Idag blir det en lugn fredag för mig, vilket passar alldeless utmärkt. Ska till mina kära kusin och bästa vän i kväll för att spendera lite tid med henne. Ska bli mys! Med bl.a idoltittande.Duetter och allt. Glöm inte att rösta på min lilla kära Alice!

Annars sitter jag och lyssnar på Abba låtar. Dem är ju för bra. Några man inte kan tröttna på!

Här får ni två videor från Mamma mia, och om ni inte sett filmen (som förövrigt jag redan sett på bia 2 gånger och hemma ett antal gånger) så gör det! Den är bäst!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar mamma mia filmen, skulle kunna se den hur många gånger som helst! :)

2008-11-14 @ 17:48:55
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0