dagens

Här får ni en dagen, som ni vill :)




Tshirt; lindex
Väst; gina
Skor; skopunkten

Kommentarer
Postat av: går i din skola

hejsan vi går i samma skola och jag tycker du verkar vara en jätte trevlig tjej. Bara så du vet så kallar folk dej fjortis/slampa mm... du borde sanolikt sluta sminka dej så mycket och sluta försöka klä dej i "mode" kläder. ett tips från en tjej som vill ditt bästa.

2008-11-03 @ 20:39:12
Postat av: M

men hallå, du som går i hennes skola, om du vill hennes bästa ska du ju inte försöka ändra hennes stil. jag tycker iallafall att du både klär dig och sminkar dig skit snyggt! tjejer som kallar varan fjortis o slampa kallas AVUNDSJUKA!

skit i dom som klagar, kör på med din egen stil, för den e GRYMM :D<3

2008-11-03 @ 21:52:16
Postat av: M

men hallå, du som går i hennes skola, om du vill hennes bästa ska du ju inte försöka ändra hennes stil. jag tycker iallafall att du både klär dig och sminkar dig skit snyggt! tjejer som kallar varan fjortis o slampa kallas AVUNDSJUKA!

skit i dom som klagar, kör på med din egen stil, för den e GRYMM :D<3

2008-11-03 @ 21:52:38
Postat av: Anonym

ah tjejer är alldeles för avundsjuka. men snälla dissa indianbandet. du är grovt söt annars flicka!

2008-11-03 @ 21:56:37
Postat av: lou

Varför är det ingen som vågar skriva sitt namn?

Jag tkr att du är skitsöt, men sen har jag en egen åsikt om det ljusa på dina läppar (foundation, läppstift anything..) det är att jag själv inte tkr att det är snyggt. Men vemfan bryr sig, tkr du de e snyggt så vafan ska du bry dig om mina åsikter. :) u wear what the hell u like, go girl! Och "indianband" som ovan skrev är förjävla snyggt!!

2008-11-03 @ 22:18:15
URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/
Postat av: trogen bloggläsare ;)

Tjeennna! Jag brukar läsa din blogg, och visst är det kul med dagens, men variera dig lite! Du verkar sitta fast i det här med svarta/vita oversize-tshirts till leggings och svarta skor, pilotbrillor.. no fence, men det är såå 2007 ^^ släpp in lite färg ;)

2008-11-03 @ 22:52:30
Postat av: Lina

Jättesnygg håruppsättning idag Hanna (:

2008-11-03 @ 22:58:12
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker du inte ska ändra NÅNTING!

du är dig själv och det blir så mycket snyggare dÅ!

2008-11-04 @ 09:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0