youtube nörden hanna

Som vanligt är youtube nörden Hanna i full fart! Vissa blir man ju bara helt totalt kär i. Förresten så har jag också spelat in en liten snutt med sång som jag kanske lägger ut sen. Vi får se vart världen för mig. Nu ska jag äta gott och sen ska jag knapra på mina avokados till filmerna. Men nu ska jag dra mig tillbaka till min kojja eftersom att hela min arm krampar och jag kan inte skriva så det är bäst att jag pyser. Fy druttan för min arm, den gör bara mer ont ju längre tiden går. När ska det sluta?

Puss!


Kommentarer
Postat av: erika

men shit, vilken kille alltså! :) du har rätt, man blir kär.

lägg upp när du sjunger! ;)
puss

2008-05-19 @ 19:47:16
URL: http://erikaselin.blogg.se
Postat av: lina

lägg upp när du sjunger :D

2008-05-19 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0