very soon

Söndagar alltså, det är inte till mycket. Helst vill man ligga kvar och sova hela dagarna. I alla fall, Petter åkte väl hem för någon timme sen. Annars gör jag inte mycket, tittat lite på tv och bara njutit av ensamheten hemma. Dem kommer ju inte hem förrns vid 9 ikväll så det är jätte skönt. I morgon börjar en ny skolvecka och det ska dock inte bli lika skönt. Just nu har vi fullt upp i skolan, med prov, tal och redovisningar. Usch på det!

Idag blir väl en slappardag som alla andra söndagar. Eller är kanske jag ska säga? Klockan är faktiskt redan halv 5. Ska plugga lite om jag orkar, annars inget speciellt. Eller jo, jag ska sjunga gärnet! :)

image454
Blidde en gammal bild på mig och lillen!


Kommentarer
Postat av: kdf

vad heter syrrans blogg?

2008-05-18 @ 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0