rix fm

Godmorgon! Eller god förmiddag kanske man ska säga.
Igår blev en mycket trevlig kväll. Slog dock inte förra året. Men rix fm är alltid kul så man ska ju inte klaga! Träffade massor och hade de kul. På kvällen följde Petter med hem och sov här.

Idag har jag redan hunnit med att vara i Johannelund för att sjunga. Väldigt roligt faktiskt! Rätt mycket folk med. Nu sitter jag här hemma och solar lite. Det är så varmt så jag svettas ihjäl. Så man får ta lite pauser ibland.
Ikväll vet jag inte riktigt än vad som händer och fötter men vi får allt se. I morgon ska jag i alla fall med Alex, Moa och Erica till Alex land för en heldag i solen. Så fint! Fina tjejor. Nu ska jag sola, tjingeling!


Käkade lite gott vid gräset innan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0