tre år sedan


Tors 25 aug 2005 21:44


hej i dag har jag först vart i skolan , började klockan 20 övder 9 : D. moaha . as soft : D . Fast vi höll ändå på att komma försent : P . Fast vi hann såklart . Började ha alla lektioner i dag , buuhuu : ( . aja . först så skämde jag ut mig för nåra , säger inte direkt vad jag gjorde , men jag skämde ut mig totalt : P . Lite senare så skämde jag också ut carro för kemiläraren , muahaha . Annars var skolan rätt kul i dag , snackade med massa andra från alla klasser . Vi höll på att komma försent flera gånger , våra lokalsinnen är ju inte driekt bra : P


Kikade på lite gamla inlägg förrut. Här om första dagen i skolan! Tänkt att redan då började vår "komma försent period". Eller man kanske inte ska säga period? Om nu inte period räknas med minst två gånger per dag i ca 3 år? Ja ni, förseningar. Det är min grej. Jag skulle gärna vilja komma ihåg vad jag sa till kemiläraren om Carro. Mitt minne räcker dock inte så långt. Sen det här med lokalsinne, jag har fortfarande inget. Ibland lär man sig inget på 3 år. I alla fall inte när det kommer till förseningar och lokalsinne.


I 7;an. Lika jäkla bra då som nu! (Dea suddade dock bort hennes ansikte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0