today

Hej sötisar!
Då har jag nyss vaknat. Därav min dåliga uppdatering. Jag har sovit i ett par timmar nu. Kände mig jätte illamående förrut men nu mår jag bra igen. Tur det eftersom att vi ska sjunga i morgon. Men nackdelen med att jag sovit nu är att jag inte hunnit träna på låtarna alls. Och jag kan dem inte. Så det blir väl att plugga på dem nu. Som man säger, bättre sent än aldrig.

Idag har jag solat med lillasyster. Sen gick jag hem och dushade. Dushade klart, men sen kom jag på att jag ville bada, så jag passade på. Det tog sin tid vill jag lova och sen somnade. Så har min roliga dag sett ut ungefär. Och i morgon blir det uppträdande efter skolan och sen är jag ensam hemma hela helgen. Gu vad skönt! :)

image441

Kommentarer
Postat av: en som gillar din blogg! :)

måste bara fråga dig!
vilken mascar använder du ? :)
oh har du nått tips på någon bra fondation eller puder? :)
du är så jävla vacker!

2008-05-15 @ 23:37:07
Postat av: Anna

oj vilken fin bild du Hanna!

2008-05-19 @ 00:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0