till slottet

Fan vilken dag! Hur härlig som helst :) Lektionerna är jätte slappa. På svenskan höll vår lärare ett tal till oss, det var så fint att jag började gråta. Ja, vad alla är känsliga nu inför skolavslutningen. Efter skolan så sjöng vi lite, ska nämligen sjunga i Johannelund igen på lördag, det ska bli kul.

Nu i alla fall har jag precis kommit hem från stan och sitter och väntar på Carro. Jag skulle egentligen bara köpt mat, men så "råkade" jag gå förbi gina och hittade en så snygg bikiniöverdel att jag bara inte kunde låta den ligga kvar där! Så den är med hem. Sen köpte jag mat till mig och Carro som vi ska i kväll. Ikväll, nämligen när som ska vi åka till Andréa för att grilla, bada, köra tennis och ha allmänt kul med klassen. Så nu ska jag klä på mig! Pusss

Här är lite bilder från i går när jag, lillasyster och mammas kompis barn var rastlösa :)






Kommentarer
Postat av: linnea rathsack

det där är ju min lillasyster!!!:D

2008-05-29 @ 22:57:27
Postat av: Hanna

haa äre? :D hon sa att hon hade en storasyster som hette linnéa! haha :) se där, vad världen är liten :D

2008-05-30 @ 11:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0