this is it

Har försökt uppdatera bloggen hela dagen men jag har aldrig lyckats komma in. Så där har ni min förklaring till varför jag inte uppdaterat! Efter skolan blev det att öva sång, det behövdes nu till alla våran uppträdanden! Har också fått ett par andra spelningar enskilt, lite därav mina förfrågningar gällande låtar. Lite därav. I alla fall, efter skolan blev det hem och plugga lite smått. Glömde mina mattepapper i skolan, så jag har pluggat nada till NP i morgon. Jag vill helst bara dö när jag tänker på det. Usch!

Nu ska ni få lite bilder från våran utklädningskväll! Hahha, jag skrattar så magen krampar så fort jag tänker på det.

         
Kan ni tänka er att vi gick ut på stan/t1 såhär? Hahha, jag kan knappt det själv. Helt sjukt kul hade jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0