so-träning

Då har jag kommit tillbaka ifrån Carro. Vi har haft en rolig-plugg-dag. Ja, tänk ni. Det finns sånna! Svårt att tro, men vi lyckad då alltid på något sett. Vi håller som sagt på med ett SO:arbete och vi satsar på MVG så vi ger gärnet nu. Spelat in massor med saker idag och haft oss. Ni får se bilder och vidoeklipp i morgon. Min systeryster har lagt slag på datorn så kan inte lägga in några bilder nu. Men vi har b.la lekt demostrant och geisha!

Kom hem perfekt till grey´s och nu dricker jag te och ska snart gå och lägga mig. Det tar på krafterna att plugga hela dagen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det egentligen för din syster när hon skulle provfota?

2008-05-14 @ 22:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0