skjut mig-dag

Meninglösa dag, meningslösa söndagar. Jag tycker inte om dem. Det ända man gör ändå är att gå och klaga sig över morgondagen. Jag brukar i ärlighetens namn faktiskt se fram emot morgondagen. Men nej, inte denna dag. Jag har haft otur. Jätte otur. Men det är sådan jäkla tur att jag kan leva på min lycka från en vecka tillbaka. Utan den hade jag nog gått under vid det här tillfället.

Jag åkte hem ifrån min snygging runt 1. Blev hem till mamma för att städa och rensa sen kom pappa och sen har jag bara pluggat os.v. Fick även igång moppen, äntligen! Slippa den 35 minuters långa bussresan från pappi till skolan. Det var allt på tiden.  Har faktiskt sovit lite idag med och jag drömde läskigaste drömmen. fan vad jag drömmer nu förtiden, blir ju bara hemskare. Petter och jag såg nämligen på en skräckfilm igår och tillslut somnade han och jag var tvungen att kolla klart för annars hade jag fått mardrömmar om slutet, om den inte slutat bra vill säga. Så jag låg där och hackade tänder ensam och nu drömde jag att jag var där. Usch!

Nu sitter jag här och äter avokade och pluggar bilogi. Det kan gå och lägga sig! Skjut mig!

Förlåt för mit humör. Men fan för denna söndagen. Det ÄNDA som var bra var Petter. Annars kunde dagen gått och dött eller nått. Förlåt igen. Sov gott istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0