humörsvängningar

Nu har jag ryck igen. Vad är det egentligen med mitt humör? Jag har så mycket jag skulle vilja avslöja. Allt av alla möjliga slag. Bra saker, dåliga, tråkiga, glada, spännande, skvaller o.sv. Ja, allt inprincip! Men jag kan inte. Det går inte. Varför får jag sådana humör svängar? Det måste vara något allvarligt fel. Någon borde slita tag i mig hårt och få i mig lite vett. Jag skulle kunna behöva det. Nej nu måste jag öva. Jag måste öva, måste. Måste gå nu. Nu, öva, Hanna gå, hej då.

Varför inte förklara sig?

image432
(bild från igår) sen har jag damp för att madde och jag bor grannar men aldrig ses ;O ;(

Kommentarer
Postat av: idol

du är med i idol ^^ :)

2008-05-12 @ 15:29:18
Postat av: .

säger dt samma här ! dessa humör svängningar, det väsrsta är at jag inte får ur mig det jag känner inom bords. du kan ifl skriva tjejen !

2008-05-12 @ 16:42:52
Postat av: Hanna

nej, det är jag inte. Vet inte vad folk får det ifrån!

ja, usch, humöret kan verkligen vända. Tack så mycket :)!

2008-05-13 @ 23:22:12
Postat av: Madeleine

Vi får ta tag i det här Hanna , måste ses!

2008-05-15 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0