härliga dagar!

Hej alla söta!
Har inte vart hemma på ca 2,5 dagar, därav anledningen till varför jag inte bloggat något. Det började med att jag var hemma hos farfar och solade, sedan blev det helt plötsligt brått till sturet där Julia, Annie, Madde och Frida var. Vi skulle åka till Filip för att grilla. Där var det rättmånga faktiskt och vi satt och sjöng med gitarr, hoppade studsmatta och grillade marschmellows! Helt enkelt en riktig enkel men extremt rolig kväll. Blev senare att åka över till Annie för min och Poltans del för att sova där. Hur mysigt som helst och vi har fått oss många skratt. Och hela denna dagen har gått åt att sola och försöka pressa. Jag som inte tycker det är vidare roligt att sola, har lagt av med solarium nu ett tag, blivit hur blek som helst, men jag har insett att jag inte klarar mig att vara blek. Ni ska se mina tappra försök av brun utan sol. Så denna vecka låter jag solariumet göra mina dagar igen. Jag kan inte vara blek. Det går inte.

image420

image421

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0