fredag

hej där i stugan!
har just kommit hem, eller för ett litet tag sen. har vart och sjungit på någon grej i Johannelund med några, det var väldigt trevligt. Men det gick dock skit för mig rent ut sagt, det är väl tur att dem hört en sjunga tidigare. Det var i alla fall roligt!

Nu sitter jag här hemma helt ensam. Bara vart hemma i en halvtimma ensam men ändå känns det så mycket skönare än att veta att allt folk snart kommer hem.  Men nu är dem borta hela helgen och jag älskart! :) haha. Får bra tid för mig själv.

Nör som helst kommer Julia och Natti hit. Ikväll ska vi ut och fira Fia som fyller år idag! Grattis älskling! Ska bli väldigt trevligt. Hoppas eran fredag blir bara bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0