fina flickor

Så, nu är jag trött. Jätte trött. Har redan sovit ett antal timmar. Vaknade upp som en liten paus, men nu måste jag försöka somna om igen. Jag är inget bra på det. Om man ska sova då ska man sova i sträck, inte massa pauser. Vet inte hur jag lyckas. Men i alla fall. I morgon ska jag, Moa, Erica och Alex ut till Alex land i Rimforsa. Ska bli så fint! Några utav mina absoluta favorit tjejer som jag bara älskar att umgås med. Ja, över mycket annat. Lyckopiller. Man kan beskriva dem så. Så därför ska min dag bli så bra. Sola, bada och prata. Massor med prat. Jag ser fram emot de! Sov gott alla!

 
Jag och Alex i första. Erica och Moa i andra. Fina minnen kan jag bara säga. Det här halsbandet hade jag på mig 24/7 ett tag. Men nu har jag tyvärr tappat bort de. Detta år var nog vårat år. Vi skapade fin-fina minnen tsm. Och ett utav dem finns i min berlock.

Kommentarer
Postat av: alexandra

åh, jag kommer ihåg dendär berlocken :) alla minnen vi skapat är guld värd, och fler ska det bli! jättemysigt att ses idag också, vi får göra om det ngn dag snart! <3

2008-06-01 @ 19:15:20
URL: http://alexandrabckstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0