drömmar

Jag är nog bland den konstigaste människa i världen ibland. Mitt humör kan gå från att vara på topp till att lägga sig pladask på botten. Jag har ingen aning varför. Jag kan skratta i ena sekunden och gråta i andra. Varför? Jag skulle gärna vilja ha ett svar på varför just JAG känner så. Och vet ni vad? På senaste tiden har jag börjat drömma så konstigt så jag vet inte vad. Allt börjarde efter valborg, sen dess har jag drömt hemska drömmar varje natt. Eller drömmar jag iaf kommer ihåg, vilket jag inte brukar göra. Bl.a att Poltan blivit våldtagen, jag och Andréa haft världens fajt och mina föräldrar dog och jag var tvungen att flytta till skäggetorp. Hur konstiga som helst och dem bara rinner på. Ibland vill man verkligen få reda på svaret varför, även fast man vet att det inte går. Usch för läskiga drömmar! Vi utrotar dem :D

image437
En annan dröm jag hade nyligen dök den här bilden upp i. Jag vet inte vrf..

Kommentarer
Postat av: juliar

drömmar är min värld

2008-05-15 @ 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0