dela med sig

Usch, jag dricker te. Nu måste ni se ut som frågetecken, right? Jag, säga usch till te? Ja, det måste vara något fel. Och då vill jag tala om för er att det är de. Jag dricker te utan socker eller honung. Det smakar blääää. Aldrig har jag druckit te så förrut. Men om man ska leva någorlunda nyttigt kan man inte dränka i sig så mycket socker som jag gör. Det är ju bara fel. Därför har jag satt stop. Japp, ett klart stop. No more sugar i mitt te. Jag vill gå under, jag behöver socker, framför allt socker i te. Stackars Hanna.

Hur mår alla egentligen? Känner alla denna härliga vårkänsla som jag gör? Jag hoppas verkligen det! Och eftersom att jag glädjs så mycket åt alla kan ni väl dela med er eran känslor? :) Jag menar, om ni inte har något annat för er kan ni väl lämna någon trevlig kommentar om just vad ni älskar med våren, vad som får er att må bra! Vill glädjas lite för andra! Om ni nu har lust vill säga. Men det är alltid skönt att dela med sig av sin glädje!

image411
Glädje :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0