backkkk

Känner mig lite små-taskig nu eftersom jag inte uppdaterat på ett tag. I helgen var jag som sagt borta så det gick inte att uppfatera då och igår pluggade jag och Carro hela dagen till vårat tal och redovisning och sedan åkte jag hem till min Petter. Så jag hann inte!

Men jag har som sagt haft en helt sjuk helg. Sjukt härlig helg med alla dess känslor. I går var också en rätt bra dag. Carro och jag var så sugna på glass att vi gick och köpte två stora till var och en. Sen träffar vi på Nattan som var på väg hem ifrån skolan mitt i allt och vi får en liten utskällning av våra tjocheter ;) Så såg vi att hon också gick sminklös. Haha, ALLA går sminklösa nu för tiden, nu innan skolavslutningen för att vara extra fina då. Det är smart.

Idag har de var en riktigt slapp skoldag. Sista avklarat idag, redovisningen. Helt sjukt vad bra beröm vi fick! :) Vi kanske tom kunde höja oss i två SO ämen, två mvg till! :) Men nu ska jag sola lite, uppdaterar senare, I SWEAR :)

None
Här får ni en två år gammal bild på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0