that's how it goes

Innan jag börjar skriva om min söta lilla söndagskväll så vill jag bara utrycka mig lite gällande mitt inlägg från sångtävlingen i Esiklstuna för ungefär en vecka sedan. Vi (jag, moa, alex och erica) har tagit upp det här med varann men nu känner jag att jag vill få ut det också.
Vi var som sagt riktigt glada gällande Moas chans att få köra bakom Alexander Shöld. Tänk, han är liksom kändis och åker runt till massor olika stora ställen och sjunger. Det är ju världens chans för henne! Och vad är inte det första folk gör när dem läser inlägget? Jo, kommenterar att Alexander Shöld är pedofil. Vad är det för poäng i de hela? Vi menar, Moa hade ju inte direkt tänka att ligga med killen, right? Så brighta är väl alla ialla fall? Kan man inte istället vara glad för någon annans skull? Det är ju stort! Men istället börjar folk se allt negativt i det hela. Han ville ju inte ha moa körande bakom honom för att hon tyckte hon var attraktiv, utan för att hon är riktigt bra på att lägga stämmor! Så varför börja komentera allt om såvida han är pedofil eller inte? Kan man inte bara få vara glad utan att någon ska trycka ner på det? Det är ju världens chans. Om han är pedofil eller inte (vilket jag inte tror han är, men jag kanske kan tro på att han raggar på småtjejer, men överdriva behöver man väl inte) så ville han ha med Moa för hennes fantastiska röst och inget annat! Moa blev dock också besviken, kul för henne att läsa allt det där. Vi tycker det var dåligt.
Så, nu har jag skrivit av mig lite, alla har sina agrigationer.

Min söndagkväll har gått till att fixa grejer inför i morgon för då har vi spexfoto. Har också tittat på a walk to remember. Aldrig gråtit så mycket till en film. Kommer ha den filmen i tankarna konstant nu, för det är så jag funkar. Se den om ni inte sett den. Den är otroligt bra, även fast man är tvungen att sitta med näsdukar.

Nu ska jag läsa lite tidningar och sen sova. Sleep tight alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0