sång, sång och åter igen sång

Nyss kommit hem ifrån Mokis! Vi har tränat som vanligt, dock inte till talang den här gången ;) hemligt hemligt vettni. Gick faktiskt väldigt bra. Sitter rätt så perfekt nu, blir nog inte bättre än såhär.
Hade utvecklingssamtal först. Imponerad blev jag. Hur mycket bra saker som helst! inget dåligt alls nästan. Fick se lite saker jag skrivit ifrån sjuan. Och ja, vilken förändring ;o snacka om att man lärt sig mycket sen dess!
Glatt efter samtalet traskade jag vidare till golster's och det blev skratt så magen knipade, som vanligt alltså. Det är nog svårt att förstå hur roligt man kan ha det tillsammans i kombination av sång och umgänge. vi vet, vi vet..

Nu sitter jag här som vanligt framför datorn och dricker te. Ska ta mig min lilla tid nu och titta på SATC. Älskar de pogrammet, tröttnar aldrig. Lika så vänner, en tv serie man kan se om och om igen. Ja, världen är full av dessa såpoprer. Synen av dem får oss att vilja leva lika lätt och simpelt som dessa gör. Men i verkligheten ser det absolut inte ut så, även fast vi skulle önska och be på våra bara knän efter ett sådant mirakel. Men sluta aldrig drömma! Vem vet, världen kanske ger med sig en dag och låter oss få leva som i filmer. Dock tror jag inte det kommer hända, men drömma, det får man allt göra.

I morgon är det kåpan som sagt. Kom och kolla alla! halv 7! Kan inte säga så mkt, men det kommer bli jätte bra, jag kan verkligen tänka mig att alla är jätte duktiga (tyvärr inte sätt alla) men dem jag sett har vart super!

nej nu ska jag kila, trillilixen! sleep tight my friends

 
vår allas kära carro hade roligt på bilogin. Hur rastlös får man lov att bli?

 
mina snuttisar på väg hem ifrån Moa. yummieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0