patetiskt

ibland blir jag riktigt jävla sjukt less på folk. idag så fick jag reda på att det var en person som tagit mina bilder, gjort en bdb och låtsats vara mig. hur patetsikt låter inte det? jag vet också att den här personen kikar på min blogg likaså edtersom att den visste så mkt om mig. säkerligen är det någon jag vet vem det är. men jag kan bara inte förstå mig på det här? vad är det för mening med att låtsas vara ngn annan? vad får man ut av det? jo, oftast brukar det bara sluta med elaka kommentarer och personen drar sig undan för att den inte har en chans. så varför ens försöka? jag förstår mig inte på det. hur kul är det på en skala 1-10? det är så otroligt omoget att det inte finns och aldrig kommer finnas några ord för det. jag rent ut sagt HATAR det här och den människan, vem det än är.  för jag hittar inga ord hur otroligt äckligt det är att göra såhär.

image68

så sjukt snygga tunikor! blommer, helt rätt.
vem passar bäst i den? hm, svårt att avgöra.
jag gilar dock nicoles röda pumps bättre. men annrs är det svårt!

Kommentarer
Postat av: emma viktoria

det är säkert någon töntig person som vill vara dig eftersom du är så söt! :)

2008-03-05 @ 19:12:35
URL: http://hej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0