måndag

fullspäckad måndag i hannas liv, jappjapp! började allt med hemkunskap, dea och jag är ena riktiga hejjare på det! ni skulle bara sett vilka extremt smaskiga fläskfilér vi fick till ;) skolan flöt på bra som alltid. äntligen beställt skoltröjerna och så har vi kommit på tema till våra avslutningsfoton. och tiden rinner verkligen iväg snabbt. det blir så när man har kul. för det är de vi har i vår klass, kul. ingen pina för oss att gå till skolan inte!

efter skolan blev det träning till kåpan med torbjörn, äntligen bestämt låt. tittade och lyssnade också på ina och andréa och elin som sjöng. vilket var mkt bra! bra låtval kan jag verkligen säga.
efter det så ringde jag mokis som jag skulle till och träna till talang med tsm med erica och alex. dem var ungefär 10 meter framför mig med bussen och jag hade precis missat den, så jag traskade ifrån munken till slutet av berga typ. det var jobbigt och det tog 20 min. men hej vilken motion jag fått idag! gått mkt, sjungit mkt och som vanligt skrattat otroligt mkt med mina söta vänninor! magrutor på ingång.

alldeless nyss har jag kommit hem ifrån moa. det har väl gått rätt så bra idag om jag får säga det själv, förrutom att det finns stunder då man verkligen inte är seriös. sjukt trött blir man av att sjunga, så det är tur att man kan ha det så kul! det finns ju stunder då man ligger och kravlar sig på golvet av skratt. dem stunderna är härliga ;)
nu känner jag lite panik, ska ha två recentioner klara tills i morrn och jag har ens inte börjat. känner på mig att jag har lite ont om tid. så jag säger hej då här och hopppas er dag varit super :)

           

första bilden på andréa, efter hennes lyckade insats med smöret. andra bilden när dea ville behålla värmen på maten. tredje när jag är stolt över mina fantastiska insats. fjärde med victor och johan, victor leker feminin i kakis glasögon. femte bilden har victor målat, det är de han sysslar med på bilogin och sjätte bilden hemma hos moa när vi nästan däckad ihop av all sång!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var hel grymt när jag råkade gå förbi och höra vilken sång du skulle sjunga, för den hade jag precis sagt att jag tyckte skulle passa dig till Lina för några dagar sedan! Kommer bli jätte bra verkligen :)

2008-03-04 @ 08:13:00
Postat av: Anna

om du plattar ditt hår? hur göra du så att håret inte blir så slitet :)?

2008-03-10 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0