life goes on

Känner mig åter igen stressad. När ska det ta slut? Någon som känner desamma?
Julia och jag har idrottslektion i morgon och vi har lite dålig planering måste jag säga. Nu börjar vi ändra oss och ska göra allt så mycket mer komplicerat än vad det igentligen är.
Kåpan på onsdag också. Inte tränat alls mycket på min låt, vilket är lite brådis nu. Klockan tickar. Och sen kan jag ju inte avsjöja för mkt, men klockan tickar där också! Plus på det är det en cp redovisning i morrn och prov på fredag. Kul att allt ska hända samtidigt! (y) Det är bara att dra sig i kragen och kämpa på. that's it.

Sedan tror vi också att talang är bortslutet från våran del. Vi vet folk som fått reda på att dem ska vara med men dock inte vi. Så vi förbereder oss verkligen på det tråkiga. men hey, life goes on. Även fast det skulle vara allt.

Försökte fixa med designen idag, men det fungerade inte så bra. Jag tar nog tag i det i morgon elr senare ikväll. Får se när jag har den tiden över. Jag ska faktiskt unna mig med ost, te och sex and the city! ohyeas

image118

lillasyster och jag. Hon ska självklart välja ut den bilden jag är snygg på.
det ser ut som jag har ont. Men hon är världens bästa syster iaf!

Kommentarer
Postat av: evelina

exakt vad är kåpan för sångtävling?

2008-03-11 @ 00:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0