hos petter

Sitter hos Petter just nu. Ska sova här i natt, mysigt! I alla fall, middagen i går blev jätte trevlig. Mat, prat, mys, dricka och massa frukt! Sen sov Julia och Frida hos mig och vi vaknade och såg att hela huset var hus stökigt som helst, så det blev att städa allt. Sen tittade vi på handbollen på tv, sen åkte jag hem till pappa packade och åkte vidare till Petter. Hann även plugga ett tag där emellan. Hunnit med mycket idag, och den är bara 7 så.

Skriver inte speciellt mkt nu, men det orkar jag inte. Känner att det här inlägget var en aningen meningslöst, right? Men i alla fall, kände att jag var tvungen att skriva. Ni får ett roligare sen, lovar. Har också bilder från gårdaegn som jag senare lägger in. Ha en bra lördag! kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0