fredagskväll

Då var nästan fredagen alvklarad då. Härlig fredag må jag säga, en behövande en. Det blev att åka hem till Nattan med Poltan. Vi har bland annat vart på steve's och ätit lite, sen ner till mc för att ta en glass! Annars har vi bara tagit det lugnt. Alltid lika trevligt med dessa tjejer, världens bästa vänner. vad vore jag utan dem?

Nu ligger dem tråkmånsarna i sängen och halvsover. Släckt lampan och allt, medans jag gör allt för att dem inte ska slumra till. Har hög musik och pratar konstant med dem, elr så fort dem blir tysta rättare sagt. Har försökt att få dem att tycka om MJ, men nej, det vill jag lova er går ett snäpp sämre. Jag menar, hur kan dem inte tycka om honom? Kan fortfarande inte förstå folk, man måste ju bara älska honom. Hur sjukt det än låter kan jag inte förstå det.

Alldeless nyss ringde min lite påverkade pojkvän och sa absolut inget viktigt. Men det är allt lite kul att lyssna och prata med folk som inte är riktigt nyktra, det måste ni ju hålla med om? Hur mycket det kan få en person att ändra sig en aning, släppa loss ännu mer. Det är faktiskt rätt roligt.

nej nu ska jag sluta babbla och försöka väcka mina trötta vänninor!
I morgon blir det Melodifestivalen med min efterlängtade familj (nattan, petter, martin) . yesbox!


image138  mina skit tråkiga sovande vänner.

Kommentarer
Postat av: trogen läsare

Skulle vara riktigt kul om du skulle kunna lägga upp lite videos när du sjunger så vi får höra din fina sångröst för det är en sån röst man verkligen smälter till :). En låt jag gärna skulle vilja höra dig sjunga är: Jeff Buckley- Hallelujah, tror den skulle passa dig ,

2008-03-15 @ 11:07:17
URL: http://wetmanshanna.blogg.se
Postat av: Hannaw

den har jag inspelad hemma! jag skulle kunna lägga in den också :)

2008-03-19 @ 23:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0