dagen

Jätte trevlig dag! Vaknade upp hos Alex med Moa med ett par ritkigt glada leenden.
Vi lagade en riktig brakar frukost för att unna oss lite. Det blev super gott.  Efter det åkte jag hem och Julia kom för att vi skulle förbereda oss inför vår egna idrottslekion vi ska hålla på tisdag. Rätt tråkigt och jobbigt eftersom att vi ska vara med på kåpan och har både jätte mkt att göra, knappt så man hinner, men vissa saker måste man som sagt prioritera. Så vi gjorde vårt.
Efter det åkte jag hem till pappa. min älskling kom och sen väntade vi in släkten. Skulle fira julia som fyllt år. Så tillslut kom dem. Min älskade nattan som jag inte träffat på år! det var värt vill jag lova.

nyss pratat med moa i tellen också, har tagi fram förslaget om att dem ska följa med mig och test sjunga i studion! så sjukt roligt. Alla vi tillsammans då också, helt perfekt. Efter josse slutat ;/ håller tummarna!

men nu ska jag slagga hade jag tänkt ;d lägger upp bilderna i morn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0