carros hemfärd

Eftersom jag var så inne på gamla minnen förrut så fortsatte jag på samma bana. Jag tittade igenom alla gamla blogg-inlägg ifrån de dagarna innan carro kom hem, den dagen hon kom hem och dagen efter ifrån Australien. Hon hade vart där under hela 2005 och kom tillbaka sommarn innan vi skulle början i 7;an. Och vet ni vad? Jag började lipa! Jag är världens jobbigaste person när det kommer till sådana saker, så känsliga saker. Att jag inte fick träffa en av mina bästa vänner på ett helt år. Jag kommer ihåg den känslan så väl och när jag läste inläggen påmindes jag bara ännu mer. Mina tårar kunde bara inte stoppas. Jag kommer så väl ihåg det lyckoruset. Allt hade förändrats då. Alla som personer. Vi var 4 st som höll ihop i vått och torrt. (Dem jag berättade om gällande mimtävlingarna i inlägget innan). Men det var svårt att hålla ihop så som vi hade gjort de tidigare 6 åren nu när en av oss fattades. Det var inte samma sak. Men nu dessa dagar omkring Carros hemfärd, vilken lycka det var, ren lycka. Vi blev hela igen.



Fre 8 jul 2005 22:05


iii , Carro det är bara 13 dar kvar !
du skulle bara veta hur jäblans , bäblans
mkt jag saknar dig ! . jag klarar mig inte mer ,
du förstår inte min glädje när jag tänker på dig ! .

Hoppas du är samma gamla carro för den är den bästa människan som finns : D .
Du tänker alltid på alla , är rättvis och bryr dig så !

Jag har förställt mig den dagen när du kommer hem i snart ett år ,

Och nu är det är bara 13 dagar kvar ! Jag kan inte förstå , ingen kan förstå

Jag är så glad, så lycklig som jag är har jag inte vart på länge
carro , hjärtat . jag behöver dig nu!  jag älskar dig <3




Fre 22 jul 2005 21:48



Hej ! asså jag är SÅÅÅÅ lycklig ! carro har kommit hem ! Hon kom hem för ngra timmar sedan . det första hon gjorde var att ringa mig , det kändes otroligt att få vara först : D haha . Så jag ringde julia med och vi båda sprang ner till carro , den första vi hälsade på var henke . Han lärde oss någon hälsningsgrej men gör i australien , as cooolt . sen så gick världens bästastse ut från dörren . CARRO :D . Vi bara sprang och kramade om henne så hårt och jag var så himla lycklig, vår carro! det var så härligt att få se henne igen : D. Sen träffade vi resten av den underbara familjen palm : D .

Vi spelade in en film senare , fifan va vi hade kul i dag tjejer !! : D haha , det är det är jag kallar livet på rosor utan taggarmna ; ) . vi hade så himla kul , som gamla tider : D . och nu har vi bestämt att nästa vekca ska jag , julia , och charre åka själva tåg ner till carros land så slka vi fyra sova i deras stora tält där : D så kul det kommer bli ! jag kan ine säga hur lycklig jag är att få va med dig igen carro ! Det går vekligen inte!



Sön 24 jul 2005 19:48



JULIA , CARRO & CHARRE . Ni flickor gör verkligen mitt liv värt att leva . jag klarar mig inte utan er ! Ingen har så kul som vi , INGEN ! . Ni kan bara inte fatta att den tiden vi har haft dem två dagarna carro vart hemma känns som förrut . helt fantastiskt ! jag lovar , nu fattar jag att jag aldirg , aldirg kommer klara mig utan er . Jag menar det . Jag har aldrig haft några vänner som er och jag kommer adlrig ha, det finns inga som kan mätas med er ! jag känner mig trygg med er . vad som en händer vet jag att ni alltid att vara mina bästaste vänner !


Det är sant, jag vet att jag aldrig kommer att få sånna vänner som er. Ni är verkligen oslagbara och kommer alltid att vara, Även fast det var 3 år sedan jag skrev det här. Snacka om att sakna dessa tider när man ser det här.



Förlår för att jag tråkat ut er andra, men jag var tvungen!

       
Den första bilden är ifrån fösta dagen i ettan, den andra sommarlovet till tvåan. Den tredje är i 5;an, precis innan carro åkte iväg. Fjärde är ifrån första skoldagen i 7;an och sista är 7;ans sommarlov.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge har carro vart borta? :p

2008-03-23 @ 15:14:54
Postat av: JULIAROSBNERG

VÄRT INLÄGG; JAG ÄLSKAR OSS! BUBBLES GÄNGET, alltid i mitt hjärta!

2008-03-24 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0