bra dag

Godeftermiddag i stugan!
Nyss kommit hem ifrån skolan. Riktigt bra dag idag måste jag säga! Jag klagar inte annars heller men idag var nog extra bra. Bara bra och slappa lektioner. Jag hann klart med både min engelska och axel och jag har kommit en himla bra bit på svenskan. Så det känns mer än bra nu!
I går hann jag tyvärr inte skriva. Stannade hos petter längre än vad jag trodde jag skulle gjort. Skulle egentligen ha pluggat men jag bestämde mig för att ta det lite lugnt och göra det sista när jag kom hem istället.

Idag blir det nog bara att ta det lugnt. Ska titta på resten av SATC 1 säsongen och plugga lite spanska. För att tillägga är jag inte lite avis på min kära vänner som åker till Danmark i morgon för handbollscup! Den cupen, som vi vart på två år innan, är en av de verkligen bästa cuperna man kan åka på. Men förra året var nog sista för mig. tragisk nog, men det är mitt egna beslut trots allt. Tråkigt att dem åker! Men ni får ha det bäst tjejer :)



image157                  image158
Sa att jag skulle lägga in dagens outfit i går, men glömde, så här är den! Nya jackan också.

skor; din sko
leggings; gina tricot
T-shirt; malta
cardigan; hm
örhängen; glitter
väska; hm


Kommentarer
Postat av: julllaa

jackan är skitsnygg :)
me like!

2008-03-19 @ 21:07:37
Postat av: Anonym

hur lång är du?

2008-03-19 @ 22:10:19
Postat av: Anonym

du är ful, men t-shirten är snygg =)

2008-03-19 @ 22:49:50
Postat av: Hannaw

tack så mkt :) till alla tre.
Jag är 1.68 :)

2008-03-19 @ 23:09:22
Postat av: Anonym

asså vem fan tror du att du är? kändis eller?
haha du skämmer ut dig

2008-03-21 @ 23:37:11
Postat av: adrian

du e ju skapligt vacker hanna :)

2008-03-22 @ 01:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0