bio med mamma

Kvällen blev mycket bra. Inte allt för tråkigt att gå på bio med mamma, det var faktiskt väldigt mysigt! Vi såg Angel. Den var verkligen bra! Med Helena Bergström som huvudroll, hon är en fantastisk skådespelerska. Sevärd ialla fall. Dock föll inte slutet i min och min kära mors smak.
Vi kom hem och lagade god mat, tog det lugnt och åt påskgodis. Nyss har vi även tittat på "the starter wife", serien som går på tv just nu. Vi hade spelat i den så vi passade på att titta på den. Väldigt bra!

Nu känner jag mig rätt så slut faktiskt. Även fast jag inte ansträngt mig ett dugg. Det blir väl att fortsätta titta på sex and the city, sen sova. I morgon ska jag träffa min efterlängtade Lai! Ska bli väldigt väldigt trevligt!



image190image191

När mamma och jag skulle på bio!
linne; hm (köpt idag)
skärp; malta
pumps; din sko
jeans; ? kmr inte ihåg

Kommentarer
Postat av: Emmalisa Norrhamnamn

guuu, vad söt du är:) Emmalisa här...

2008-03-22 @ 23:28:29
URL: http://www.emmalisanorrhamn.blogg.se
Postat av: Anonym

du är verkligen jätte söt, och jätte fint linne! älskar färgerna :)

2008-03-24 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0