grillat

Så, då sitter jag hos pappa! Han grillar hamburgare så väntar bara tills dem blir klara. Mums! Sedan ska vi inviga balkongen. Han har nämligen gjort om den lite. Den var väldigt synlig förrut, så alla kunde kika in. Men nu har vi skaffat något att ha runt som både är snyggt och behövligt. Gjort om golvet och satt dit möbler. Så det blir prima skinka nu förstår ni.

Sedan ska jag kika på film och sova tidigt. Tidigt för mig är inte så tidigt för andra, men ungefär halv 11 för att vi ska vara i skolan klockan 7 i morgon. Men nu ska jag kila för att äta!


Ser bättre ut i verkligheten. Men en klar förvandling sedan innan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint fint!

2008-06-02 @ 18:15:23
Postat av: L

Mysigt med bamboo träd

2008-06-02 @ 18:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0