tillbaka om ett tag

Massor har klagat nu och det vet jag. Men jag har vart borta hela helgen och i går tältade vi så jag har inte haft tid att skriva. Nu har jag heller ingen dator så jag har bestämt mig för att lägga ner bloggen ett litet tag framöver. Tills jag inte har så mycket att göra och tills jag får min dator. Bdb däremot ska jag vara uppdaterad på, så kika där istället. Jag meddelar när jag får tillbaka min dator. Kan vara ungefär om 2 veckor. Puss på er så länge så hörs vi här om några veckor!

love H

Kommentarer
Postat av: emma

hej hanna! jag hittade till din blogg av en ren slump faktiskt, och jag måste säga att det var grymt bra. för det är helt sjukt vilken snygg stil du har, saknar dina outfits vill jag lova. men jag undrar, om du kan, när du har fått en dator om du kan göra nå moderepotage eller nåt. alltså att du sätter ihop massa olika outfits och visar upp. du inspirerar verkligen måste jag säga. puss på dig och din fantastiska blogg :)

2008-06-11 @ 18:57:17
Postat av: erica

men näjä lägg inte ner :(( du är ju värsta bra!

måste man inte ha en bdb för att kunna va inne på din? har ju ingen, just typiskt:(

2008-06-11 @ 22:20:08
Postat av: Anonym

forsätt skriva nu! din blogg är bäst

2008-06-15 @ 15:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0