torsdag

igår kväll deppade jag ihop lite smått, men idag är det prima igen. förrutom att vi inte kommit på vårt nya medly till talang. men jag har kommit på låt till kåpan och låt till begravningen i helgen. men funderar dock starkt på att inte  vara med på tävlingen nästa helg pga att jag inte har ngn låt att sjunga. men får se om det fixar sig.

nu sitter jag här i min säng med böckerna framför och känner mig besvärad. teknikprov i morrn och jag har inte pluggat ngt än, nästan ingenting. känner lite panik, så får väl sätta igång snart.
laddar hem nya oth med, så ska unna mig lite av det ikväll. 
nej nu är det bäst att jag sätter fart, hatar att inte vara förberedd inför prov!

image42
älskar dessa röda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0