things will never be the same

ännu en tisdag avklarad. skolan flöt på och victor och jag har alltid lika roligt åt kära johan och carro. vad vore klassen utan dessa? rättare sagt, vad vore vi utan oss? jag har nog tjatat om det tusen ggr, men inget slår våran klass, det är elit! vi pratade idag om skolavslutingen ngr stycken, att vi ska till julias pappas gård och ha avslutningsmiddag där efter avslutningen. grillning, bad, mat och lekar. det lät riktigt roligt, men sen blev det sorgligt när vi kom att tänka på att det blir det absolut sista vi gör med våran klass.

idag har jag vart hos petter. mys! han är världens bästa. kom väl hem vid 10 och nu sitter jag här med mitt te. jag är riktigt besatt, dock inte så bra, men det går inte att sluta. vi har en relation, te:t och jag. på tal om relation, hur konstigt det än låter kom jag och tänka på carolina gynning. i hennes amatör låt sjunger hon ngt om hennes relation till kameran. den tjejen är verkligen speciell. antingen hatar man henne elr så älskar man henne. hos mig ligger hon på +. men visst, hon har sina dåliga sidor hon också såklart. men jag tror, utan tvivel att hon gör sig dummare än vad hon egentligen är. man måste väl utmärka sig på ett sett för att synas, du ska vara intressant. hon har lyckats. med sin otroliga blondinstämpel, hon som säger allt hon tänker på. det är kul att lyssna och titta på en sådan människa. men tänk om alla skulle ta till sig dem metoderna, hjälp, världen skull gå under.

image39
vartända land har nog en gynning,
jag tror vi behöver en sån. lite fart och fläkt!


den timmen jag har vart hemma så har jag suttit och fixat med vårat 60-tals medly till talang. det är riktigt svårt! vårat förra var 6 min och nu får vi bara ha 2 min. snacka om att ta bort mkt ;( men det är inget att göra åt tyvärr. i veckan ska det däremot bli hårdträning! vi ska sjunga vårt gamla medly på 6 min i lkpg snart, så vi måste träna mer till det. sen måste vi hitta på ett nytt medly på 2 min och träna in det på jättekort tid! jesus kristus, dra mig baklänges, stress här kommer vi :)
när vi ändå är inne på sång så blir det fullt upp med det nu, speciellt nästa vecka. det är kåpan snart, sen ska jag sjunga på en begravning och en tävling i helgen. dessa veckor alltså, härliga men jobbiga.
life is hard!

slutpratat, nu äre läggdags, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0