like yesterday

så hade man verkligen sett fram emot kommande lördag! det skulle vart hela familjen då. jag, martin, petter  och nattan. men vår älskade nathalie har blivit sjuk! ;( som martin sa, hon är som en barnunge, blir sjuk hela tiden. alla småbarn är ju sjuka konstant, lika så nattan. men hon är ju som hon är ;)
jätte tråkigt iaf. hade verkligen sett fram emot det.

teknikprovet idag gick väl sådär. inget vidare. men som sagt, det var som jag sa, mitt eget fel. kan inte skylla på ngn annan än mig själv, tragiskt nog. jag är annars världsbäst på det. dock ingen bra egenskap, men jag har svårt att tycka att det är jag som gör/har fel. alla har väl någon mindre bra egensap, där är en av mina. men den här gången erkänner jag att det bara, bara är mitt fel. tufft, men sant.

idag ska vi träna till talang igen! way to go. riktigt kul, men jobbigt också. sjunga tar på krafterna. ska väl lyfta på mig snart och dra mig iväg till moatoan. ska spendera ett antal timmar där med träning. och nu ska det gå bra, vi ska fixa det. på kvällen sen kommer älskling som ska sova här, puss på det.

image45

Kommentarer
Postat av: Ida Selldén

Ey hanna, adda min msn :) idutt@hot.. /kramkram Ida :)

2008-03-25 @ 12:05:41
URL: http://xaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0