you might need to change it



Goddagens!
Blev ett långt inlägg igår, men hey, ni klarar er :) Idag har skolan flytit på bra. Var och sjöng emellanåt, det är hur bra som helst! Slipper lektioner och hela köret. Är dock fortfarande väldigt nervös inför avslutningen men det får gå som det går, jag ska iallafall göra mitt bästa så får vi se hur långt de räcker.

Idag var jag hos min Gabbe en snabbis, lämnade cykel och lite så. Åkte hem, pluggade och nu kikar jag på DH. Det var säsongsavslutning i Tisdags och så spännande att jag inte kunde vänta, jag var tvungen att ladda hem! Så nu tittar jag på det och dricker te, muuuumms.

Imorgon är det Lucia i skolan och Klasskampen. Sedan är det slut för dagen. Skönt! Tyvärr lyckades vår klass inte så bra gällande klasskampen, ni ska få se ett klipp senare ikväll! Det kändes ju som att vad vi än skulle göra så skulle folk på något sett håna. Fick höra för någon dag sen att folk hade sagt att vi "typ förstört tvärS". Vad menar man med det? De flesta är riktigt flitiga med att jobba och får bra betyg, vi är inte taskiga mot andra eller liknande, vi har bara kul tillsammans. Så vi förstår inte riktigt det.. Men men!

Nu, DH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0