julafton


















Hemska bilder på mig ovanför, men men! Våran dag i några bilder.


Vilken härlig julafton det har varit! Paketen öppnades inte förens vid 7, och då stack det i fingrarna av iver. Innan det var det paketleken, julbord, julmusik, gå till krykogården och tända ljus för farmor och titta på kalle anka. Hann även med en runda tillsammans med pappa och Henke (pappas bror, Nattis pappa) till vår gammelmormor som är 98 (?) år nu tror jag. Hon kom inte ihåg mig överhuvudtaget, synd det. Men jag fick mig många goda skratt vill jag lova! Jag tjöt av garv när hon babblade på. Det gjorde nog min dag lite extra.

Sedan var det paketöppning! Det blev en systemkamera! Glllllaaaad Hanna! Plus på det, med TVÅ objektiv. Sitter som smäck alltså. Så nu blir det min sysselsättning framöver. Redan lärt mig några roliga fototekniker! Fotokurs ska det också bli. Så nu får ni fina bilder här i bloggen.

Nu blir det film med syster, min lilla bulle och jag. Jag har världens bästa lillasyster. Te blir det också, och mina Paradis jag fick idag. Hoppas ni haft en lika bra julafton som jag!

Kommentarer
Postat av: matilda vestin

good juul!=)

2008-12-25 @ 01:08:14
Postat av: Anonym

är korten tagna av systemkameran? :D

sjukt bra bilder! <3

2008-12-25 @ 10:40:21
Postat av: Hanna

ja det är dem, tack ! :)

2008-12-25 @ 11:45:22
Postat av: Anonym

vilken kameramodell?(:

2008-12-25 @ 12:07:28
Postat av: Anonym

hur får du upp luggen så mycket? med volymen och att det sitter kvar alltså, gärna svar tack!:)

2008-12-25 @ 13:12:02
Postat av: Hanna

jag använder bara hårspray, men jag har inte nytvättat hår heller, jag låter håret vara otvättat i ca två dagar för då sitter det mkt bättre. Om jag inte hade haft de så så hade min lugg åkt ner hela tiden ;P

2008-12-25 @ 17:18:39
Postat av: Lovisa

åh, vad kul! Vad fick du för kamera?

2008-12-26 @ 17:48:58
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/
Postat av: sofia

paketleken??

2009-05-30 @ 10:41:01
URL: http://sofiasf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0