godnatt och nyårslista

Nyss kommit hem från min älskling. Nu ses vi inte på ett tag eftersom att jag bär iväg till Gbg på Lördag och i morgon sover jag hos min älskade Julia Poltan. I'm gonna miss him!

Nu tänkte jag göra en sån här nyårslista innan alla andra gör en :)


2008 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning genom ditt 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det har jag absolut gjort.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har haft ett nyårslöfte varenda år så lång tid jag kan minnas att jag ska sluta bita på naglarna=fungerar aldrig.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Icke.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, det gjorde ingen.

5.Vilka länder besökte du?
Bulgarien, säkert något mer men orkar inte tänka.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Inte skilda föräldrar? Fast det går tyvärr inte att ändra på nu.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnamen s?
Finns en hel del datum vill jag lova. Partille, hela sommaren, gbg, skolavslutningen, när jag och G blev tillsammans och en hel massa andra datum.

8. Vad var din största framgång 2008?
That's my secret!

9. Största misstaget?
Jag förlorade en nära vän pg.a en sak. Det var riktigt tufft.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har jag säkert.

11. Bästa köpet?
Måste väl vara systemkameran då (a) Eller pälsjackan.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder. Sen kanske mat/fika ute.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina underbara vänner och Gabbe.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Det finns en del, men de är personliga. Men typ bag in tha box.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare om man jämför med förra året iallafall. Annars kommer jag inte ihåg riktigt!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Åkt ner till Kalmar ännu mer. Haft mer tid över lag.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vara så förbannat glömsk.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen och pappas släkt hos Nath.

19. Blev du kär i år?
Yesbox! :)

20. Favoritprogram på TV?
Är ju världens nörd så typ allt. OTH, DH, GG, Grey's, Idol os.v.

21. Bästa boken du läste i år?
Vet inte riktigt.. Men läst en hel drös med bra böcker. Framför allt från Katarina Won Bredow.

22. Största musikaliska upptäckten?
Där har vi också en hemlis!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ipod, pengar os.v.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var i skolan och sedan i fjällen med Julia, Karin och Andréa, bättre födelsedag skulle vara svårslaget.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaha då, det finns det allt.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Ingen aning faktiskt.

29. Vad fick dig att må bra?
Familjen, vännerna, Gabbe, sången osov.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattison måste jag nog säga :o Och MJ (när han var ung ;))

31. Vem saknade du?
Många många. Bl.a Josse (som jag fortfarande saknar massor..), Angelica (som jag ska träffa om två dagar!) och så farmor, såklart..

32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla i nya klassen! Tjejerna, vilken härlig hög alltså! Speciellt de jag inte känt förrut. Te.x min lilla Bea.


I sälen, middagen på min födelsedag som vi blev bjudna av Andréas föräldrar på! :)

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0