minnen jag aldrig glömmer

Jag tänkte lägga upp lite minnen jag har som jag håller varmt i hjärtat. Vissa stunder vill man inte glömma!


I 5:an. Eller egentligen i 9 år. Jag har så många minnen med er så jag inte kan välja ett! Men gokart-minnet är bara ett av dem. Ni gjorde så många år av mitt liv till de absolut bästa! Det värker nästan i hjärtat av att vi glidit ifrån varandra så mkt.

När Julia och jag var i Gbg hos Angelica. Helt obeskrivligt. Vi gjorde inte många "speciella" saker, men med speciella personer blir det inget annat än speciellt och underbart! Det var fantastiskt in i minsta detalj. MASSOR med allvarligt snack, shopping, handboll (norden cup var då), myskvällar, filmer os.v.

Två år sedan nu tror jag. Men det här var en minnesvärd kväll. Klätter på tak, vi grillade, satt och skrattade, pratade och hade oss i flera timmar. Det är sådana kvällar man verkligen behöver ibland.

Det här är en av de dagarna jag sent kommer att glömma. Hur vi åkte med Nattis (pappas) nya cab, slängde saker omkring oss och skrek av glädje när vi var påväg till ön. Hur jag höll på att hoppa ur båten av rädsla för getingen och vårat fiskeri, prat, skratt bad, för att sedan avsluta kvällen med god sommarmat hemma hos Natti.

Sälen med Julia, Karin och Andréa. Finns inget annat att säga en underbart! Alla kvällar på resturangerna, allt prat, alla skidturer, fikastunder, bad, all snö och en sådan härlig stämning! Jag saknar er så.

Skansen. Det var absolut bland de allra bästa jag gjort. Jag hade världens bästa tid med alla där, Sally, Alice, Nadja, Hilda, ja alla! Speciellt Sally. Våran vänskap betydde väldigt mycket då. Det går ens inte att förklara detta minne.

Klass 9B. Alla minnen. Det går inte att välja något. Ni gjorde de tre åren till de tre bästa i mitt liv. Jag blir tårögd så fort jag tänker på oss. Hur mycket man egentligen kan sakna. Ni kommer alltid förbli bäst. BÄST.

Talang 2008 och alla andra tävlingar tillsammans med er. Det finns inte en stund jag tycker bättre om än att stå där uppe med er. Det är så mycket glädje att de inte finns ord! Sedan den dagen vi bestämde att vi skulle göra detta tillsammans tog vi upp vår vänskap igen och byggde på den till att bli starkare än någonsin. Utan er nu vet jag varken ut eller in. Ni betyder så förbaskat mycket för mig att jag inte finner ord. Ni är verkligen några av mina allra bästa vänner!

Dålig bild, men hade inga bättre. Gbg hos Linus. Allt hände som kunde hända. Från de bästa till de värsta och sedan till de bästa igen. De här dagarna var så obeskrivliga till tusen. Jag och Natti hade nog aldrig haft så kul. Och utan detta hade jag aldrig lärt känna Angelica. Även fast de inte gick till på rätt sätt..

Partille 06, 07 och 08. Det är verkligen något speciellt med Partille och Göteborg. Jag fastnar varje gång! Minnena är för många och för underbara för att kunna skriva ner.

Jag vet aldrig om jag har skrattat så mycket som här! Natti var galen och helt sjukt rolig. Detta var tiden då vi sommarjobbade och lärde känna Ida. Även fast det var de jobbigaste vi gjort, var det ändå mer värt än så mycket annat.

Idol. Även fast jag aldrig sjungit sämre på slutaudtion är detta ett minne och en bra erfarenhet. Ett extremt bra minne! Jag hade de super tillsammans med Alice och de andra tjejerna och kommer aldrig glömma vad som hände där och vilken press de var runt omkring en. Juryn sa att jag skulle komma tillbaka om 2 år, då fasiken ska jag inte vara så jäkla dålig.

Till sist, alla stunder med er. Ni är och förblir mina allra bästa vänner. Inget kan ändra på det. Ni är hela mig.


Nu ska jag återgå till pluggandet, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är julia och angelica släkt på något vis? :) sjukt lika!

2008-12-16 @ 21:11:01
Postat av: Anonym

svar Anonym; haha jag vet, visst är dem! Jag säger de till dem hela tiden, men de tkr inte dem. Och nej, dem är inte släkt.

2008-12-16 @ 21:14:54
Postat av: Anonym

om idol, det lät jätte bra. På slutaudition fick du ju knappt sjunga tack vare att killen spela så mycket på pianot så jag tror det var därför du hann inte visa dig, du sjunger jätte bra! Jag tycker du borde testa dit igen nästa igår inte om 2 . :)

2008-12-17 @ 09:21:08
Postat av: Anonym

åh älskar minnen! :)

men du , vad har du för stil på din text i inläggen? (A)

2008-12-17 @ 15:14:07
Postat av: Anonym

svar anonym; tack så mkt. fast det var verkligen riktigt sjukt dåligt, aldrig sjungit sämre. det lät ens inte som jag. men tack ändå! Och de ville jag skulle komma tillbaka om två år just för att det är då jag har utvecklats helt klart :)



Svar anonym: jag har georgia, eller liknande ;p

2008-12-17 @ 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0