to make me feel alright

Godmorgon!
Jag sitter här nyvaken med ruffsigt hår nerbäddad i min säng. Gabbe gick nyss, han skulle spela match. Uppdaterade aldrig igår pg.a att jag var med den filuren. Vi spelade bowling, kikade filmer, lagade och åt middag och lite godis, sedan sov han här. Väldigt mysigt!

Idag blir det plugg, Italienska prov i morgon. Sen är nästan alla prov över, tack gode gud. Men nu väntar en inspelad film och te. Tänkte att de är bra att dra sig upp någorlunda tidigt idag (10.00) så nu är jag uppe!

Ni får lite bilder från i fredags också.














Bilderna som jag har är gräsliga men nu får ni iaf se lite av det som blev. Jag blev jätte nöjd! Det ser dock mycket finare ut i verkligheten! Men om jag inte skulle vilja ha den kan jag lägga mittbena igen eller snebena så det är perfekt.

Som sagt, äckligt fula bilder och likaså min lugg då, men den är egentligen snyggare ;d

En avslutningsbild på min bulle!

Kommentarer
Postat av: angelica

åh va fint det blev! :) Du passade verkligen jättebra i det!

2008-12-14 @ 15:04:43
URL: http://angelicccca.blogspot.com
Postat av: matilda v.

skitsnyggt med lugg hanna!!:D

2008-12-14 @ 16:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0