the grass is much greener on the other side

Min dag började vid 12 idag. Egentligen började jag en aning tidigare men vi hade en eximination vid 12 så jag stannade hemma och pluggade med Bea istället. Från halv 10 till halv 12 satt vi och försökte få in allt i huvudet innan vi skrev provet. Och det gick galant! Det känns jätte bra, så nu hoppas jag på bra betyg. Slarvade dock väldigt mycket med svenskan men jag hoppas det går ändå.

Sedan var de slut för dagen men Bea och jag hade inte ätit lunch än så vi stack till kebabbaren för att äta och att plugga. Italienskaprov i morgon. Det känns skit. Har inte pluggat något alls och jag är dålig på Italienska, men ska göra ett försök iallafall. Det får gå hur det vill, nu orkar jag inte plugga som en galning längre, det tar aldrig slut!

Nu ska jag iallafall till Johan, min kusin som fyller 16 idag. Så det blir nog god mat och tårta, me like!


plugga, plugga, plugga!

Min snööggging!

Dessa levde vi bl.a på idag. Gott..

Kommentarer
Postat av: b.

Klart jag hade tröjan sådär snyggt uppdragen när bilden togs! haha.

Hoppas tårtan smaka gott :D <3

2008-12-09 @ 22:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0