that's what all the people say

Idag har det blivit träning på sång, försökt sätta mina prov på bra tider. Jag skulle egentligen ha 5 prov denna vecka men som tur var har jag lyckats (med min absoluta fantastiska övertalningsförmåga) att flytta ett till vecka 2. Glad Hanna! Så jag tror ni lätt kan gissa er till vad jag har gjort idag? Ja, pluggat.

Har kikat lite på julklappar (till mig själv) och jag är helt inställd på en systemkamera! Så nu hoppas jag bara att jag får en. Om ni vet någon bra, tipsa på! Tänk så fina bilder ni kommer få i såfall, skulle fota dagarna runt!

Har nyss badat och nu lagar mamma mat, sedan blir det GG och plugg igen. Ibland vill man ju bara sjunka genom jorden..













Ytterligare lite bilder från Moas överraskningsfest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En nikonD40 skulle nog passa dig, enkel och smidig.

lätthanterlig, billig. har dock mindre urval av objektiv, men dom är bra ändå! tänk inte på pixlarna, utan på objektiven :)

2008-12-08 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0