shame on you

Julspelningen gick superbra! Finner inga ord för hur roligt vi tyckte det var! Men nu ska jag sova. Slänger in en video från repet sen också.

Men jag tänkte bara säga er detta: Jag blir så himla less på vissa av er. (Enbart ni som kommenterar taskigt) Hur kul tror ni det är att läsa sådana saker? Om ni nu tycker så illa om mig så läs då inte min blogg! Jag vill inte ha några kommentarer från er jätte mesiga anonyma som inte vågar stå för vem ni är. Om ni nu stör er så mycket tycker inte jag att ni borde läsa. Och nu hoppas jag inte att jag får några anonyma kommentarer gällande detta inlägg om att jag är mesig eller liknande, för då tänker jag då fan inte blogga mer. Och eftersom det är så många som läser tror jag inte att ni vill det heller. Jag har alltid skitit i allt anonymt, men jag kan ju inte erkänna att det är kul. Så jag vill inte ha några mer anonyma kommentarer! Jag har också känslor. Okej?

Kommentarer
Postat av: Lina

Dom som kommenterar anonymt är inte så anonyma som man tror Hanna. Det går lätt att ta reda på vilka det är genom att kolla upp IP-numret och det tycker jag bannemig du ska hitta någon som vet hur man gör så folk får skämmas lite! Enda grejjen är ju att man bara får reda på vilket hem kommenteran är skriven på, så kan vara svårt att veta vem det egentligen är, men om folk blev medvetna om hur enkelt det är att kolla upp var man bor så fort man kommenterar någon annans blogg, vare sig det är anonymt eller inte tror jag att dom kommer att ta det lite lugnare i fortsättningen!

2008-12-06 @ 10:05:13
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0