myskväller, me like

Förlåt för seg uppdatering! Men jag njuter bara fullt ut av ledigheten att jag inte har orkat helt enkelt. Men jag lovar, det ska bli skärpning! Gårkvällen spenderade med mina tjejer, Julia, Frida och Fia hemma hos Frida. Först mat på stan sen hyra film och sedan hem och gosa hos Frida med godsaker, film, prat os.v. Helt enkelt en kväll av vår smak.

Jag sov hos Frida så jag kom väl hem vid 2. Lekte lite med min pluttis till bulle och sedan åkte jag till Natti och nu är jag här och chillar. Klär granen, var med förra året också. Ja, dem är ju som min andra familj. Snart ska vi köpa pizza och fetta oss. Ska även förbi konsum för godis. Oj vad feta!

Skriver mer sen, ska ta lite bilder ikväll tänkte jag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0