lite julpynt och julgodis sisådär


Tog mig en promenad hem från Nattan. Duktigt Hanna! Nu har jag städat lite hemma hos pappa och ska snart åka till Mamma. Blir att pynta granen, göra lite julgodis och lite mys. Gabbe kommer också sedan och efter det åker vi hem till honom och så sover jag där. Mys!

Imorgon blir det stan med Natti för att leta julklappar. Sent ute, men jag klarar det. Så det blir ännu en heldag med Natti. Den här veckan har vi nog träffats varje dag och kommer fortsätta med det eftersom vi ska fira jul tillsammans, lovely!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit fint hår (y) hur gör du?

2008-12-21 @ 16:41:29
Postat av: Athena

klapparna blir nästan som bäst när man shoppar sista minuten!

2008-12-21 @ 23:23:11
URL: http://athenaa.blogg.se/
Postat av: Maja

Jaa, hur gör du med håret? Det är alltid superfint! :))

2008-12-21 @ 23:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0