klasskampen video

Pluggar sönder Italienska nu. Ska bli så skönt när vi har alla prov avklarade! Då kan man bara andas ut. Ett kvar.. Annars så tittar jag lite på tv emellanåt och så sjunger jag lite med. På fredag gäller det. De flesta kanske inte ser de som något stort, men jag tycker de är de eftersom att man träffar personerna varje dag i skolan sedan. Men jag får göra mitt bästa så får jag se hur långt de räcker!

Hittade en video från när vi tränade inför klasskampen för första gången, vilka musikaliska filurer vi är!


Kommentarer
Postat av: ly

Hanna, det kommer gå jättebra ! :)

2008-12-14 @ 16:20:23
Postat av: Anonym

lägger du upp en video på det sen?:)

2008-12-14 @ 19:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0