in the matter of fact



Får väl börja med att säga att skolan var riktigt skön idag. Var och sjöng emellanåt i Aulan, har fått olika tider nu inför på fredag för att repa. Så nu har jag tider både i morgon och på torsdag. Jag är jätte nervös. Idag höll jag på att skaka benen av mig så när jag var påväg tillbaka till AP:t slängde jag mig på en stol och fick "darra av mig". Låter hur mesigt som helst med tanke på att jag har gjort de här såååå många gånger. Men det som är läskigt är att de är inför en ny skola, jag är yngst och om jag gör dåligt ifrån mig kommer alla veta det. Men iallafall, repet gick faktiskt helt okej. Även fast jag var nervös. Man får ju inte de låta synas!  Senare var det AP på 4 timmar. Men frågan är hur mycket vi fick gjort. Inte mycket.. Jag, Agapi, Matilda och Bea satt mest och snackade skit. Mihi!

Nu sitter jag i allafall och pluggar lite smått. Snart middag och sedan kommer Gabbe, dem har någon konsert nu så jag väntar på honom. Puss på:t!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer gå utmärkt! du är duktig.

2008-12-16 @ 20:16:20
Postat av: Anonym

svar anonym; Tack så mkt! Det värmde. Känns bra med lite stöttande nu :) tack!

2008-12-16 @ 20:19:25
Postat av: Anonym

don't worry, det kommer säkert gå super ska du se :D

2008-12-16 @ 20:24:54
Postat av: Anonym

inte nåågon konsert hanna , de är deras julkonsert . Den är underbaaaaaar !

2008-12-16 @ 22:19:59
Postat av: fia

inte nåågon konsert hanna , de är deras julkonsert . Den är underbaaaaaar !

2008-12-16 @ 22:20:19
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-16 @ 22:26:29
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0