hjälp mig gott folk!

Idag var det Lucia och sedan klasskampen i skolan. Lucian var bättre än vad jag trodde! Vissa stunder var det faktiskt till och med roligt. Sedan var det klasskampen, hade jätte höga förväntningar, vilket jag inte borde haft. Det var inte så kul som jag trodde. Vissa bidrag var väldigt roliga, andra inte. Fel vann också. Men jag och Lisa drog in till stan och åt lite istället för att sedan gå på shoppingrunda. Efter ett tag åkte Lisa hem, jag träffade Natti och Bea ett tag och sedan åkte Bea och jag och Natti fortsatte. Idag har det blivit secondhand shopping för mig! Visar sen!

Har en video från idag och så väntar jag tills Martin ska skicka en också. Ska försöka få honom att lägga in den redan i kväll då han kommer till mig och Natti. Ikväll är det ju nämligen Idolfinal och Alice är i finalen!! Gumman då! Så jag, Natti, Julia, Fia och Martin ska kika på det och äta pizza. Sen kanske jag klipper mitt hår lite, vi får se om jag vågar..


Hon är då alltid så snygg!






Så som de nedersta bilderna med lugg kanske det blir idag. Hjälp mig! Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: fia

GÖRT ! få ett ryck som ja fick igår :D

2008-12-12 @ 18:27:14
Postat av: therese

jaa klipp :) !!

2008-12-12 @ 20:09:37
URL: http://tessitessi.blogg.se/
Postat av: Anonym

LUGG !:D

2008-12-12 @ 21:15:31
Postat av: :)

klipp lugg jättefint =)

2008-12-12 @ 23:22:21
Postat av: Tove

vilken klass vann :P?

2008-12-13 @ 13:03:19
URL: http://liljatove.blogg.se/
Postat av: emma

skitsnyggt med lugg :P, vem var det som vann klasskampen då? :)

2008-12-14 @ 11:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0